Měsíc

12.11.2009 08:08

Měsíc byla jedna z prvních písní Yvonne. Hudbu složil Karel Mareš (1927), text napsala Eva Jarošová, doprovázela ji skupina Olympic.

 

 

 

Měsíc

Nejdříve jenom tajně nahlédl,
a potom dovnitř vešel
a snad aby mě trochu rozesmál
až na lustr se věšel.

R1:
    Klidně se dívá, jak se svlékám,  
        zatím co já se stínu lekám.

Dávno ví, že se tolik bojím,
tak zůstal radši se mnou
a horkou tvář mi něžně hladil
pavučinou snů jemnou.

R2: Zůstal pak se mnou do bílého rána
    spala jsem s Měsícem, nebyla jsem sama!

Dávno ví,že se tolik bojím,
tak zůstal radši se mnou
a něžnou tvář mi něžně hladil
pavučinou snů jemnou.

 

 

Karel Mareš

Karel Mareš (1927)  byl  v 60. letech osobnost, která udělala mnoho dalších hitů, například nezapomenutelný "beatový valčík Hvězda na vrbě".

 www.blisty.cz/2008/4/15/art40112.html