Už to nejde dál

08.09.2009 21:42

 Tuto píseň v originále zpívala skupina Four Tops. Jmenuje se  Reach Out I'll Be There.

Yvonne pravděpodobně  doprovází TOČR. Video zde.

Už to nejde dál

Tohleto  vůbec už nejde dál,

přišel jsi, nikdo tě nepozval,

kolikrát ti mám ještě říkat,

že už nechci se s tebou stýkat.

Vypadáš jako by si z nebo spad

tak kráčej, kráčej,

zas prej "mám tě rád".

Blábolíš, je to stejný, co tě znám

blábolíš, už tě dávno po krk mám.

Kdybys byl chlap, tak chtěl bys víc,

chceš jenom to, že přišel ´s mi říct,

co už mi říkáš stejně celý rok,

a já to poslouchám jako cvok,

tak si dej rovnou čelem vzad

 a kráčej a kráčej

a prosím tě, měj mě rád.

Na kašpary já nemám čas,

schovej si ten svůj zkroušenej hlas

od muže žena čeká čin

a ty domů běž a kup si třeba džin,

a pro tu další už to budeš znát

a teď už klusej spát

 a prosím tě měj ji rád aspoň stejně jako mne

ale sem už nechoď!