Podzimní nálada

31.05.2009 14:27

Podzimní nálada je jedna z písní, kterou Yvonne nahrála se skupinou Olympic v roce 1965.

 

Píseň  se nevešla  na album Sklípek  z roku 1990, které vyšlo hned po sametové revoluci, ale byla vydána na dalších dvou albech - Roň slzy - 20 x Y.P. a šest (1998) a Singly 1964 - 1965 Hvězda na vrbě (2007).

Jako zajímavost lze uvést, že  vyšla i anglická verze Autumn Mood. Opravdu vyšla.  Zde je deska k nahlédnutí.  Zde je píseň v kompilaci Olympicu.


PODZIMNÍ NÁLADA

  • Datum nahrání: duben 1965
  • Místo nahrání: Studio Kobylisy
  • (p) 1965 SUPRAPHON
  • Žánr: Rock

 

 

 


1.
Švestková alej promodrala
V trávě se válej jabka zralá
Bouchnout mě jedno do čela
Ó jé, jé, jé, jé, je
Já bych s chutí brečela

2.
Na podzim, když jdu po aleji
Jdu pokud možno pomaleji
I když mi nikdo nevěří
Ó jé, jé, jé, jé, je
Čekám až jabko udeří

Ref.
Někomu bídně z podzimu je
Někdo si klidně podřimuje
Mě žádné můry netlačí
Někdy si s citem zapláči
Ó jé, ó jé, ó jé
Ó jé, ó jé, ó jé
Ó jé, ó jé, ó jé


3.
Na podzim, když jdu po aleji
Jdu pokud možno pomaleji
I když mi nikdo nevěří
Ó jé, jé, jé, jé, je
Čekám až jabko udeří

Ref.
Někomu bídně z podzimu je
Někdo si klidně podřimuje
Mě žádné můry netlačí
Někdy si s citem zapláči
Ó jé, ó jé, ó jé
Ó jé, ó jé, ó jé
Ó jé, ó jé, ó jé