Mně se líbí Bob

07.10.2008 21:26

"My Boy Lollipop"  je píseň z  poloviny 50 let (Robert Spencer, Morris Levy a Johnny Roberts). Původně ji nahrála americká zpěvačka Barbie Gaye a byla hitem Rhytm and Blues v roce 1956.

 Proslavila ji  zpěvačka  Millie Small  v roce 1964

  

 

A u nás Yvonne Přenosilová

Mně se líbí Bob

Mně se líbí Bob, a hlavo moudrá zlob se zlob

ta láska to je síla, zmámí, jak je v žilách.

Třída fit je Bob, úsměv má, kam vkročí,

a když mi sejde z očí, v mysli mám jej dál.

Ten mladý pán v texaskách sám jen sám,

jak zdá se má přízeň mou,

a kdo ho zná, ani vám nevnímá,

že hezčí než on tu chlapci jsou.

Mně se líbí Bob, a hlavo moudrá zlob se zlob

já vzkáži každé jiné,

co láskou po něm hyne, jé jé,

můj je Bob.

 

 

 

A náš Bob zůstane navěky nejhezčí chlap na planetě Zemi.