Loutka

16.09.2008 21:34

Píseň Loutka převzala Yvonne Přenosilová z repertoáru Sandie Shaw.

Anglická zpěvačka Sandie Shaw (nar. 1947) uspěla s  s prvním hitem v r. 1964 - There´s Always Something There To Remind Me (autorské dvojice Bacharach - David) na špičce  anglické  hitparády. V r. 1965 následují další hity, z nichž dobývá stejnou pozici píseň Long Live Love.
V r. 1967 zvítězila v GP Eurovize s písní Puppet On A String (rovněž 1. místo v anglické  hitparádě).

 

 

 

 

      Loutka - text

 

Mám od dědečka  loutku, tam v koutku si spí, není to jen věk, co brání mi v hraní si s ní, ta loutka je totiž zlá

Nemá srdce jak vy nebo já, jenom seno je v ní

Právě proto je tak strašně zlá, i když divně to zní

Ani nechtějte znát, proč nikdo nemá ji rád

Mám od dědečka  loutku, tam v koutku si spí, není to jen věk, co brání mi v hraní si s ní, ta loutka je totiž zlá

Medvídek Míša měl hezký plyš, byl by  z nich hezký pár

Skočil z okna hned vzápětí když řekla mu, že je stár

Dodnes mohl tu být, jen kdyby moh´ si ji vzít

Mám od dědečka  loutku, tam v koutku si spí, není to jen věk, co brání mi v hraní si s ní, ta loutka je totiž zlá

Mám od dědečka  loutku, tam v koutku si spí, není to jen věk, co brání mi v hraní si s ní, ta loutka je totiž zlá

Je tak trochu jako já...