Cestou dlouhou

22.09.2008 20:53

Pavel Bobek v roce 1996 nahrál  pro firmu Monitor/EMI album Hejno padlých andělů, kde je možno najít duet s Yvonne Přenosilovou - Cestou dlouhou - video. Píseň je možné stáhnout například zde:

Cestou dlouhou
Cestou dlouhou
Cestou dlouhou
Dál pujdem

Když rock and roll seznámil nás
Mels jen ten nos a divnej hlas
Tisíc prušvihu nás vubec nezdolá
Stejne dál to táhnem spolu ty a já

Milence tvý jsem nemel rád
Já smel jsem být jen kamarád
Presto cítím porád víc a víc
To co nikdy jsem Ti nedokázal ríct

Cestou.....

S muzikou nás osud sved
Táhnem to dál už spoustu let
Ted už víš líp to co vím já
Že ta pouť je klikatá a daleká

Další písně z desky:

Yvonne Přenosilová Je mi líto všech andělů

Zvláštní věc

Originál - Mickey & Sylvia: Love Is Strange Tato pieseň zazněla ve filmu Hříšný tanec.